Monday, December 14, 2009

Akhirnya kembali di trek!

Akhirnya aku dengan si dia sudah berbaik. hihi. Bukan untuk hebah tapi sekadar berkongsi.
Aku sangat gembira. Aku ego dia juga ego tapi selesai juga masalah. Semalam lepak lepak bersama abang, adik, sepupu rapat, adik si dia dan dia. Pergi makan makan, then pergi bundle. Angah dapat kemeja cantik cantik for only rm 15 and kuman beli 2 jackets for only rm10. One word, STYLE! Tapi yang tak best si dia dah pergi kursus kahwin. Herh. Entah apa la dalam pikiran dia, tiba tiba saja nak pergi ambil kurusus kahwin. Bila aku tanya, "ala murah, tahun depan dah naik jadi 300, baik ambik sekarang" Cheh...Aku nak kahwin dengan kau. Tunggulah aku jugak. Tapi tidak mengapalah, nak buat macam mana. Dia dah ambik dah pun. Lagi yang tak best bila keluar, bila ada yang buat aku panas. Tak payah sebut siapa, tapi lahanat tu memang fuhimak. Apa apa pun hari Ahad aku memang FANTASTIC!

No comments:

Post a Comment