Friday, May 28, 2010

Rancangan Petang Ini.




Hari ini, Sabtu,aku dan kawan kawan aku merancang untuk main layang layang. Ye, kites dalam bahasa Inggerisnya. Sebelum ni, aku hanya sempat lalu sahaja ke tempat tu. sekarang sudah ada chance nak pergi. Yeay!terima kasih kepada the master plan kita, erm sapa yerk?? Yang tak berapa nak best ialah Mr. G tak dapat nak hadir. Hmm, sibuk kerja, apa nak buat kan. Dia kene bayar macam macam untuk bulan ni. Berbalik kepada rancangan petang ini, Zati jiran terdekat aku nak buat makan makan juga. Dia ada buat sandwich. Nyum nyum...haha! Syed, belum apa apa dah tanya aku, makanan ada disediakan ke tak. Ciss! punye mamat. anyway aku harap, plan petang ni menjadi. Angin mesti mau kuat punyee... dan harap tak hujan. :)




P/s : Aku asyik sakit perut je ni, pahal. Vitamin C kau memang dah buat kerja kau dengan baik sekali ;)

No comments:

Post a Comment